  • Data: 2005-12-30 08:49:54
    Temat: Program Vatowiec - dobry ?
    Od: "Kuba" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szukając programu do mojej małej działalności natknąłem się na ten program
    ponoć jest polecany , nie tylko za to że jest darmowy, macie z nim jakies
    doświadczenia , czy są aktualizacje i wszystko w nim działa ok ?
    Potrzebuje od nowego roku nioezbyt rozbudowanego programu dpo małej
    działalności ( KPiR, Rejestr Vat Sprzedazy i Zakupu, oraz Pit 5 i Vat 7 ,
    dobrze gdyby wypełniał także Pit Roczny, może także opcje magazyn,
    kilometrówka, amortyzacja to tak na przyszłość, ale głównie chodzi mi o
    wypełnianie na podstawie faktur zakupów i sprzedaży - KPiR, Rejestrów Vat i
    automatycznego wypełniania na ich podstawie Pit5 i Vat 7.
    Proszę o opinie i sugestie
    PozdrawiamKuba