  • Data: 2007-01-07 15:28:00
    Temat: Program F-K poszukiwany
    Od: "Marcin Salacinski" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich.
    Nie jestem ekonomista wiec prosze o wyrozumialosc. Poszukuje programu
    f-k do malej firmy. F-K to moze za duzo powiedziane, wyjasnie o co mi
    chodzi. Glownie zadania to wystawianie, przegladanie, wyszukiwanie
    dokumentow sprzedazy/uslug.
    Program ma sluzyc do wystawiania faktur w 3 walutach (PLN/USD/EUR) i
    miec mozliwosc wyszukiwania wystawionych dokumentow wg podstawowych
    kryteriow. Bardzo wazna jest rowniez obsluga kilku stawek VAT (0, 22,
    zwolniony, itp). Oczywiscie powinien miec mozliwosc budowania bazy
    kontrahentow. Firma, ktora go potrzebuje, wspolpracuje z krajami z Uni
    jak i z krajami z poza UE.
    Co do kwestii technicznych fajnie by bylo, aby pracowal w konfiguracji
    klient-serwer. W pozniejszym terminie baza danych by wyladowala na
    osobnej maszynie.

    Jezeli NTG prosze o skierowanie na odpowiednia.

    Dzieki za podpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Marcin