  • Data: 2002-09-29 22:11:45
    Temat: Problem z interpretacja
    Od: "Red" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam taki problemik. Zwrocilem sie do US o zmniejszenie
    podatku. Prowadze jednoosobowo DG, tylko jeden rodzaj
    uslug. Dostalem pismo z US a wraz z nim formularz do wypelnienia.
    Nazywa sie to "Informacja o pomocy udzielonej w okresie 3 lat
    poprzedzajacych dzien zlozenia wniosku". Oczywiscie z zadnej pomocy nie
    korzystalem.
    Problem mam z punktem "Wielkosc przedsiebiorcy"
    Nie wiem czy jestem malym przedsiebiorca czy wogole nim nie jestem
    prowadzac samodzielna DG i ledwo co wyrabiajaca na ZUS i podatek.
    Pozdrawiam Red