  • 11. Data: 2004-06-22 13:56:51
    Temat: Re: Problem z Platnikiem
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik ania napisał:
    > Użytkownik "Maddy"

    > nie wiem jak zfa (bo to jeszcze skaldalam recznie w 99) ale zpa wlasnie
    > wyslalam platnikiem i dostalam potwierdzenie

    Bardzo wiele to na mówi. A co konkretnie zgłaszalaś?

    Gdybys przeczytała wątek to wiedziałabyś że mówimy o jednym, szczególnym
    przypadku zgłoszenia płatnika.
    Nie zgłoszenia korekty czy zmiany a pierwszej rejestracji. Zgłoszenie
    MUSI być dostarczone do ZUS w formie papierowej wraz z kopią NIPu i Regonu.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 12. Data: 2004-06-22 14:14:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 22 Jun 2004, KrzysiekPP wrote:

    >+ > Ale z Ciebie zlosliwa osoba - wsciekasz sie ze ktos Ci napisal ze sie
    >+
    >+ A ja bede zlosliwy i napisze: "tnij wasc cytaty !".

    wKF: przyciął w koniecznym zakresie :) (ty też :))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 13. Data: 2004-06-22 18:07:02
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Maddy"

    > Bardzo wiele to na mówi. A co konkretnie zgłaszalaś?
    zgloszenie spolki jako platnika skladek za pracownikow

    > Gdybys przeczytała wątek to wiedziałabyś że mówimy o jednym, szczególnym
    > przypadku zgłoszenia płatnika.

    wlasnie czytala - ej bez docinkow, aha i "pani z zusu" powiedziala ze jak
    jutro bede to zebym jej wziela takie zpa z potwierdzeniem przyjecia to
    sparwdzi czy wszystko jest ok
    wiec jak widac zus sobie a przepisy sobie
    zreszta to chyba normlane nie?

    ania - bynajmniej nie ksiegowa i nigdy w zyciu!
    www.aem.pl GG: 1145538
    osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki

  • 14. Data: 2004-06-23 08:07:51
    Od: "Robin \(Robert\)" <B...@a...pl.usunto>

    Osobiście znam dwie firmy, które przegrały w takiej sprawie. Komuś się
    niespodobało, że ktoś sztucznie obniża koszty i kombinuje.
    Jednej z nich wyciągnęli bilingi z telefonu i udowodnili, że w tym czasie
    prowadził jednak działalność. Przegrał i musiał robić korekty za dwa lata.

    Ostrzegam tylko.

    Robin (Robert)