    From: "Henryk Konczyło" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Problem z PIT 5L
    Date: Sat, 4 Feb 2006 19:05:37 +0100

    Witam!
    Problem mam taki. W PIT 5L jest miejsce na odliczenie od podstawy
    opodatkowania skladki na ZUS.
    Teraz rozliczam sie za styczeń, czyli mam czas do 20 lutego.
    1. Za jaki okres powinnam odliczyć ZUS, za grudzień 2005 czy za styczeń
    2006?
    2. Na jednej ze stron w internecie znalazlam, ze odlicza sie za grudzien
    2005, ale tylko te skladnki ktore sa faktycznie wplacone w tym roku
    podatkowym, a ja wlacalam ZUS jeszcze pod koniec grudnia.

    JAK MAM TO ZROBIĆ ŻEBY BYŁO DOBRZE.?

    Dzieki za info.
    Pozdrawiam
    Ula