  • Data: 2003-11-19 19:23:11
    Temat: Prawa autorskie - jak odliczać?
    Od: "Chezzi" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prowadzę działalność gosp., jestem VAT-owcem.
    Wystawiłem fakturę VAT ze stawką zw.
    Jak odliczyć i zaksięgować podatek w Książce Przych. i Rozch.?
    Podobno przekazanie praw autorskich to podatek 20% od 50% kwoty na fakturze.
    Jeśli to jest np. 600 zł bez VATu to czy w książce mam wpisać podatek w kwocie 60
    zł.???

    Od niedawna prowadzę działalność i proszę o pomoc jeszcze dzisiaj.
    Jeśli jest inaczej to też proszę o wyjaśnienie bo w sześciu (!) US mówią co innego
    lub w ogóle!!

    --
    Chezzi