  • 1. Data: 2004-11-28 12:33:05
    Temat: Praca w UK a podatki - raz jeszcze
    Od: "Jakub Wojtachnio" <k...@p...onet.pl>

    Przeczytalem burzliwe dyskusje z grup dyskusyjnych i forum GW i szczerze
    mowiac do tej pory nie wiem, nie rozumiem gdzie i jak sie placi podatki
    pracujac za granica.
    Mam na mysli konkretna sytuacje: w styczniu przyszlego roku jade do Anglii,
    umowa o prace na 2 lata, i tak mam nadzieje ze tyle czasu tam bede, moze
    dluzej. W polsce sie nie wymeldowuje, nie pozbywam obywatelstwa itd. Zarobki
    mam nadzieje odkladac na rachunku w Polsce (to co zaoszczedze). Czy w polsce
    bede musial skladac jakies PIT,y? Placic podatek? Wytlumaczcie
    lopatologicznie bo tego prawaniczego belkotu z rezydentami, obowiazkami itd
    nie rozumiem...

    Jakub Wojtachnio
    k...@p...onet.pl