  • Data: 2010-01-06 08:17:05
    Temat: Ponowne zwolnienie z VATU
    Od: "Laaaris" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy to prawda, ze mozna zostac ponownie zwolnionym z vatu jezeli do 15.01
    zlozy sie takie oswiadczenie w US? Podobno weszla ustawa, ktora mowi ze
    jezeli ktos przekroczyl 50 tys. a nie przekroczyl 100 tys. moze z powrotem
    byc zwolnionym z vatu. Pytalem mojej ksiegowej, ona potwierdzila ze cos
    takiego weszlo ale dotyczy osob ktore przez caly 2009 byly zwolnione z vatu.
    Ja zostalem vatowcem w sierpniu. Jej odpowiedz troche przeczy temu, co sama
    powiedziala.
    Jezeli ktos w zeszlym roku przekroczyl 50 tys. to automatycznie zostal
    vatowcem ,wiec jak moze tyczyc osob ktore przez caly roku byly z vatu
    zwiolnione? Mozecie mi to wyjasnic?
    MIX-NET