  • Data: 2005-03-25 17:42:08
    Temat: Podwójnie zapłacony podatek
    Od: pierwiosnek <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam nietypowy (chyba) problem: otóż trochę z własnej winy, a trochę przez
    problemy techniczne dwukrotnie zapłaciłam podatek dochodowy za luty
    (pierwszy przelew był w terminie, drugi dwa dni po a więc kwotę
    powiększyłam o odsetki). Czy istnieje możliwość odjęcia tej drugiej kwoty
    od należności za kolejny miesiąc, czy też rozliczyć to mogę dopiero w
    deklaracji rocznej za 2005r.?

    rozpiska sytuacji (kwoty przykładowe):
    17.03 - zapłacono 100zł podatku
    23.03 - zapłacono 101zł podatku (kwota+odsetki)
    za marzec wychodzi powiedzmy 150 zł podatku, czy mogę zapłacić 49zł?

    Jeśli mogę rozliczyć to w kwietniu, przy podatku za marzec, to w jaki sposób
    opisać przelew?
    Z góry dzięki za odpowiedź

    pierwiosnek

    P.S. KPiR, PIT-5L