  • 1. Data: 2003-02-10 21:27:41
    Temat: Podpis na fakturze vat
    Od: "leo59" <l...@h...pl>

    Mój dostawca internetu twierdzi, że wystawiona przez niego faktura VAT nie
    musi mieć żadnych pieczęci i podpisu odręcznego i chce mi je przesyłać
    mail-em. Czy tak wystawiona faktura jest ważna?

  • 2. Data: 2003-02-10 21:50:51
    Temat: Re: Podpis na fakturze vat
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 10 Feb 2003 22:27:41 +0100, "leo59" <l...@h...pl>
    zakodował:

    >mail-em. Czy tak wystawiona faktura jest ważna?

    Tak.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-02-11 09:23:32
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Kaizen" <x...@c...sz> wrote in message
    > Pięknego dnia Mon, 10 Feb 2003 22:27:41 +0100, "leo59" <l...@h...pl>
    > zakodował:

    > Tak.

    Mozepan przytozyc odstawe ?

    Co w tym przypadku jest "oryginalem" ktory ma przechowywac odbiorca. ?

    Boguslaw

  • 4. Data: 2003-02-11 10:07:34
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Mozepan przytozyc odstawe ?
    >
    > Co w tym przypadku jest "oryginalem" ktory ma przechowywac odbiorca. ?

    Podstawa to pewnie rozp. do ustawy o VAT w części dotyczącej
    faktur telekomunikacyjnych.
    IMHO odbiorca powinien ją sobie po prostu wydrukować i tak przechowywać.

    Pix

  • 5. Data: 2003-02-11 11:16:06
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 11 Feb 2003 10:23:32 +0100, "Boguslaw Szostak"
    <a...@u...agh.edu.pl> zakodował:

    >Mozepan przytozyc odstawe ?

    Mogę.
    A "pana" sobie wyprawszam ;)

    No dobrze, nie będę aż tak złośliwy:
    Rozporzadzenie w sprawie wykonania niektorych przepisow ustawy o
    podatku od towarow i uslug oraz o podatku akcyzowym.htm

    § 36.2. Faktury wystawiane:
    [...]
    3) nabywcom, na których rzecz dokonywana jest sprzedaż: energii
    elektrycznej i cieplnej, gazu przewodowego, usług telekomunikacyjnych
    i radiokomunikacyjnych oraz usług wymienionych w poz. 84-86 zał?cznika
    nr 3 do ustawy,

    - mog? nie zawierać danych okre?lonych w § 35 ust. 1 pkt 2 i 13
    dotycz?cych nabywcy, a podpis osoby uprawnionej do wystawiania faktur
    może być zast?piony na fakturach wystawianych nabywcom, o których mowa
    w pkt 3, danymi umożliwiaj?cymi identyfikację tej osoby.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775