  • Data: 2003-03-17 17:55:54
    Temat: Podatkowe pytania
    Od: "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG> szukaj wiadomości tego autora

    Hello. Mam pare watpliwosci podatkowych, bede wdzieczny jezeli ktos je
    rozwieje:

    1) Dzialalnosc gosp. zawiesilem 6 lutego. Do tego czasu co miesiac do
    KUP wliczalem rate amortyzacyjna za samochod, w KPiR wpisywalem ja
    ostatniego dnia miesiaca. Czy w lutym mam wliczyc cala rate czy jakos
    proporcjonalnie? I z jaka data - 5 lutego?

    2) Pierwszy raz bede robil rozliczenie roczne z kilku zrodel przychodu -
    etat+umowa o dzielo+DG. Pytanie: czy moge wydatki np. na sprzet
    komputerowy, wliczone juz raz w KUP z DG, odliczyc sobie od przyhodu z
    pracy na etat? Wydaje mi sie ze tak nie mozna, ale wole sie upewnic.

    nijou