  • Data: 2006-11-16 13:28:53
    Temat: Podatki.pl - błąd?
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie przyszedł mi mail z "podatków", wybrałem jeden z artykułów(o
    odpowiedziałności karnej płatników)
    i czytam tam:

    " W przypadku wynagrodzenia ze stosunku pracy, stosunku służbowego - w
    terminie do dnia 20 miesiąca następującego po miesiącu, za który pobrano
    zaliczki, a w przypadku wynagrodzenia z umów zlecenia i o dzieło, z praw
    autorskich - w terminie do 7 dnia miesiąca (j.w.)."

    No i się lekko zjeżyłem skąd te 7 dni ?
    Art 41.1 oraz Art 42.1 UPDoOF są tutaj dosyć precyzyjne...
    Zjeżył mi się włos na głowie bo chć zwykle się do tego 7. zdąże rozliczyć
    mam kilka miesięcy gdzie bliżej 20. oddałem PITa-4.

    Strachy na lachy?

    pozdrawiam