  • 1. Data: 2007-02-10 12:40:56
    Temat: Podatki na reklamach internetowych
    Od: "kondzio" <n...@g...com>

    Witam!!!

    Prowadzę serwis z różnymi formami rozrywki,mam dużo odwiedzin.Mam
    zamiar wprowadzić płatne reklamy m.innymi Google Adsense i Bannery
    Tradedoubler.Reklamy polegają na tym że odwiedzający klikają i
    oglądają stronę reklamodawcy,za co firmy płacą prowizję (około 5-10 gr
    od unikalnego kliku) Nie prowadzę Działalności Gospodarczej,w
    regulaminie przeczytałem że partnerem firm może zostać prywatna osoba
    pod warunkiem że będzie odprowadzać podatki(trzeba podać własny NIP)
    Myślę że przy moich wynikach będzie około 1000 zł/miesiąc w obu
    firmach(razem) ,pieniądze są potrzebne na dalszy rozwój strony(design
    w CMS nie jest zbyt tani) tylko mam taki problem że po prostu nie wiem
    jakie będę musiał płacić podatki,myślę że tylko podatek od dochodu
    może jestem w błędzie ale proszę pomóc i powiedzieć jakie podatki
    muszę płacić jeśli będę zarabiał około 1000 zł/miesiąc,jestem prywatną
    osobą.Czy należy wypełniać jakieś deklaracje do US? Jeśli ktoś może mi
    pomóc będę bardzo wdzięczny,myślę że wiele osób ma ten sam problem
    ponieważ firmy tylko piszą że należy płacić podatek,nie piszą tylko
    jaki.... Pozdrawiam serdecznie i dziękuję z góry za odpowiedź Mateusz

  • 2. Data: 2007-02-10 20:59:31
    Temat: Re: Podatki na reklamach internetowych
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Sprobuj tu http://www.ehandel.pit.pl/ .

    Jak pamietam jest dokladnie opisane , jak masz sie rozliczac.

    K.