  • 1. Data: 2004-03-23 14:24:54
    Temat: Podatek od wynajmu lokalu a brak wspólwlasciciela
    Od: "Ebay" <L...@N...pl>

    Witam
    Jestem wspólwlascicielem lokalu razem z osoba która na stale mieszka poza
    granicami kraju.
    Od pierwszego kwietnia wynajme ten lokal jako osoba fizyczna firmie,
    oczywiscie jestem upowazniony przez drugiego wspólwlasciciela do zarzadzania
    jego polowa.
    Co miesiac bede wystawial firmie wynajmujacej rachunek z którym co miesiac
    bede musial isc do US i zaplacic podatek i teraz moje pytanie czy powinienem
    wystawiac dwa rachunki jeden za mnie drugi za drugiego wspólwlasciciela czy
    moze jeden rachunek i oplacac podatek tylko za polowe kwoty jaka dostaje z
    wynajmu?

    Prosze o rzeczowe odpowiedzi