  • Data: 2011-02-18 09:08:44
    Temat: Podatek od sprzedaży na Allegro.
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Jestem osobą fizyczną nie prowadzę DG.
    Powiedzmy że wystawiłem X przedmiotów na Allegro.
    Ludzie licytują wszystkie przedmioty i kupuje je 1 osoba w kwocie
    sumarycznej przekraczającej 1000zł.
    Cena jednostkowa jest dużo niższa.
    Czy należy się kierować ceną jednostkową, czy ceną całkowitą zapłaconą
    przez 1 osobę biorąc pod uwagę ewentualne zgłoszenie do US i zapłatę
    2% podatku od czynności cywilno-prawnych ?

    Pozdrawiam Cezary Daniluk !