  • 21. Data: 2007-07-17 21:31:00
    Temat: Re: Podatek od sprzedazy mieszkania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Jul 2007, Cavallino wrote:

    > Jasne, ale czego?

    Konkretnego, nazwanego w przepisach prawa.
    Z tego że zamieniam siekierkę na kijek po stronie nabycia mam
    tylko jedną rzecz: kijek! To czy zapłaciłem, czy zamieniłem,
    czy siakoś inaczej wszedłem we własność nie gra roli.

    > I dalej zapewne jest prawo, tyle że uległo modyfikacji,

    Ale *forma* nabycia (zakup, otrzymanie z darowizny, przekształcenie
    z innego prawa...) nie jest w ustawie wymieniona, jest więc bez
    znaczenia.

    > z lokatorskiego na własnościowe.

    W zakresie słowa "nabycie" interesujące jest tylko jedno: nie było
    prawa własnościowego a teraz jest.
    Więc zostało nabyte, z tym dniem z którym... no "pojawiło się"!

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2007-07-19 07:55:27
    Od: Anija <a...@p...onet.pl>

    On 17 Lip, 23:31, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

> [...]
    > prawa własnościowego a teraz jest.
    > Więc zostało nabyte, z tym dniem z którym... no "pojawiło się"!

    ale mnie konkretnie chodzi o cenę nabycia, czy wliczać w nią
    wniesiony wkład mieszkaniowy i udzieloną bonifikatę, czy też
    uwzględnić jedynie te koszty które wniosłam do kasy SM przy
    przekształaceniu.
    pzdr

  • 23. Data: 2007-07-19 07:55:39
    Od: Anija <a...@p...onet.pl>

  • 24. Data: 2007-07-19 09:48:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Jul 2007, Anija wrote:

> [...]
    [...]
    > ale mnie konkretnie chodzi o cenę nabycia, czy wliczać w nią
    > wniesiony wkład mieszkaniowy i udzieloną bonifikatę, czy też

    Primo - to nie ma związku z kwestią CZEGO nabycia, znaczy tą
    częścią wątku.
    A secundo - masz post Cavallino:

    Co w nim (poście) jest niejasne?

    pzdr, Gotfryd