  • 1. Data: 2006-09-05 11:43:39
    Temat: Podatek od sprzedaży mieszkania.
    Od: "Jacek K" <k...@g...com>

    Witam,
    W zeszłym roku po śmierci mamy odziedziczyłem mieszkanie. Jestem
    jedynym spadkobiercą. Mam pytanie czy jak będę chciał sprzedać to
    mieszkanie teraz to musze zapłacić jakiś podatek od tego. Coś mi
    świta w głowie o okresie 5 letnim ale nie pamiętam czy czasem się
    nie mylę. Jeśli tak to w jakiej wartości jest ten podatek bo może
    bardziej opłaca się poczekać jednak te 5 lat. Hmm wiadomo ze
    bardziej sie opłaca bo cena mieszkania wzrośnie ale tutaj chodzi o
    kwestie czysto podatkowe.
    Proszę o pomoc.

    Pozdrawiam
    J.