  • 1. Data: 2004-07-24 06:48:16
    Temat: Podatek od czynności cywilnoprawnych
    Od: "Elunia" <e...@o...pl>

    Kupiłam miejsce parkingowe, wartość 4000zł, i u notariusza zapłaciłam od tej
    kwoty 200zł podatku od czynności cywilnoprawnych. Wydawało mi się, ze ten
    podatek powinien wynieść 2% czyli 80zł... Czy to błąd notariusza??

  • 2. Data: 2004-08-03 17:42:15
    Temat: Re: Podatek od czynności cywilnoprawnych
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "Elunia" <e...@o...pl> wrote in message news:cdt0na$37v$1@news.onet.pl...
> [...]
    > kwoty 200zł podatku od czynności cywilnoprawnych. Wydawało mi się, ze ten
    > podatek powinien wynieść 2% czyli 80zł... Czy to błąd notariusza??

    Zloz w US wniosek o stwierdzenie nadplaty i czekaj na odpowiedz. Jesli masz
    racje to dostaniesz z powrotem, a jak nie to Ci wyjasnia dlaczego nie.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856