  • Data: 2010-01-15 07:18:01
    Temat: Podatek liniowy czy skala podatkowa
    Od: "haccp-polska.pl" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pozdrawiam wszystkich,

    proszę o pomoc z waszej strony na temat wyboru opodatkowania na 2010 r.

    chodzi mi o podatek liniowy lub zwykłą skalę podatkową. W chwili obecnej
    jestem na skali podatkowej ale moja księgowa sugeruje abym przeszedł na
    podatek liniowy

    Dochody osiągane z DG są różne - działalność doradcza (nie
    przedstawiciel handlowy i nie ubezpieczenia lub coś pokrewnego)
    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Andrzej