  • Data: 2004-12-19 20:28:28
    Temat: Podatek a odliczenie "towarów" ...
    Od: "Cris" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    zaznacze na początku, że jestem "zielony" w tej dziedzinie dlatego pytam. W
    tym roku zaczołem pracować na "normalną" umowę o prace i uzbierała się sumka
    x. Obecnie pracuję tylko przy komputerze jako programista i czy w związku z
    tym mógłbym sobie np. odliczyć monitor albo coś podobnego związanego z moim
    chcarkterm pracy?? . Od jakiej kwoty się odlicza, brutto ?? Wiem ze
    przespisy się zmieniły ale do tej pory mnie to nie interesowało ... az do
    tego momentu :|

    dzięki za odpoiwedzi

    Cris