  • 1. Data: 2004-01-09 16:17:27
    Temat: Początkujący - pytania:
    Od: Kontra <j...@p...onet.pl>

    Opis:
    DG usługowa w zakresie serwisu elektronicznego, informatycznego
    na ryczałt + VAT; obsługa tylko firm poprzez faktury VAT.

    1. Kupując np: śrubokręt na fakture gdzie mam go wpisać??
    2. Czy Vat, który zapłaciłem kupująć w/w śrubokręt moge odliczyć??
    3. Wypożyczam samochód, który jest mi niezbedny do wykonywania DG
    i płace pewną kwote miesięcznie za ten samochód, czy musze gdzieś
    wpisać ten samochód i gdzie wpisać poniesione koszty.?
    4. Kupując paliwo do w/w samochodu, gdzie mam je wpisać i czy Vat za
    paliwo moge odliczyć?
    5. Czy kupując tusz do drukarki, której nie kupiłem na firme moge
    sobie wrzucić w koszty??
    6. Czy dobrze rozumuje że musze zapłacić Vat w wysokości:
    Vat z wszystkich faktur w danym miesiącu (-)minus Vat poniesionych
    kosztów = Vat do zapłacenia!!, do kiedy płaci się Vat jeżeli DG
    rozpoczełem 01.01.2004.

    Pozdrawiam i dziękuję za wyrozumiałość.