  • 1. Data: 2004-01-28 08:00:05
    Temat: Płatnik-serwer Warszawa
    Od: "D.A." <d...@w...pl>

    Od wczoraj mam duuuuuuzeee klopoty z automatyczna komunikacja z serwerem
    Wawa.
    Czy ktos tez tak ma? Chyba lepiej przestawic sie na serwer Gdansk albo
    Wroclaw.

    Darek

  • 2. Data: 2004-01-28 09:03:08
    Temat: Re: Płatnik-serwer Warszawa
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    D.A. wrote:

    > Od wczoraj mam duuuuuuzeee klopoty z automatyczna komunikacja z
    > serwerem Wawa.
    > Czy ktos tez tak ma? Chyba lepiej przestawic sie na serwer Gdansk albo
    > Wroclaw.

    Napisałbym tylko tyle, że od czasu wprowadzenia Płacznika 5.01 lepiej
    było ustawić na Gdańśk lub Wrocław. Domyślne ustawienie po instalacji
    było na Warszawę, większości osób nie chciało się tego przestawiać i
    Warszawa ciągle sie zatykała

  • 3. Data: 2004-01-28 09:42:18
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > Wawa.
    > Czy ktos tez tak ma? Chyba lepiej przestawic sie na serwer Gdansk albo

    Kurdelebele
    a mnie się Wrocław zatykał ..... i rzucam swoje deklaracje po wszystkich
    serwerach .. chodzę potem jak ten żebrak ... a może książę .... i zbieram
    potwierdzenia po hubach ..
    Wrocławski hub jest też często (wg mnie, lub takie szczęście miałem)
    remontowany :)))
    w sumie wg mnie nie ma reguły ... cały Płacznik jest DD i tyle

    pozdrawiam
    fart

  • 4. Data: 2004-01-28 11:53:53
    Od: "D.A." <d...@w...pl>

    Użytkownik "D.A." <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wawa.
    > Czy ktos tez tak ma? Chyba lepiej przestawic sie na serwer Gdansk albo

    Niniejszy chce zakomunikowac, ze sukces!!!!!
    Proby sciagniecia potwierdzen z serwera Wawa rozpoczete o 8.15, zakonczone
    sukcesem o 12.30!!!
    W tym czasie caly czas ponawiane. Lacze int. szybkie, stale.

    Darek