  • Data: 2005-01-07 07:04:36
    Temat: Płatnik - prośba o pomoc
    Od: "HANIA" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kilka dni temu zaczął mi dziwnie nawalać Płatnik tzn. nie chciał tworzyć nowych
    zestawów, albo zapisywać dokumentów. Czasem na chwilę pomagało ponowne
    uruchomienie komputera, ale po chwili dalej szwankował.
    Okazało się, że dysk w komputerze wysiada i poradzono mi jak najszybciej
    skopiować z tego dysku bazę danych. Tak też zrobiłam. Dysk wpięłam do innego
    komputera skopiowałam bazę danych na płytkę. Następnie na zupełnie innym
    komputerze zainstalowałam Płatnika, skopiowałam bazę danych i niestety ta baza
    wygląda na uszkodzoną. Płatnik ją widzi, ale jak chcę tworzyć nowe dokumenty to
    wyskakuje komunikat, że program nie może zapisać tego rekordu. Zresztą ten
    komunikat wyskakuje przy próbie zamknięcia każdego dokumentu, czy zestawu.
    Napiszcie proszę, czy jest jakiś sposób na naprawienie tego???
    Będę wdzięczna za pomoc.
    Pozdrawiam
    Hania