  • Data: 2002-02-04 07:04:14
    Temat: Płatnik - problem z importem danych
    Od: "Cichy" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Drodzy Grupowicze,

    Byłem zmuszony przeinstalować system operacyjny i "Płatnik" został na
    starym dysku. Ściągnąłem najnowszą wersję ze strony ZUS-u, a teraz mam
    następujący problem. Czy da się importować dane podstawowe z poprzedniej
    wersji? Dane rozliczeniowe importuję, ale nie mogę ściągnąć całego "dossier"
    (dane identyfikacyjne etc.). Z góry dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam,

    Dariusz Cichocki