  • 1. Data: 2004-01-27 03:10:10
    Temat: Płatnik FP i FGŚP
    Od: "Bartosz Bajor" <bartosz@[_WYTNIJ_TO_]ipv.pl>

    Witam,

    Mam krótkie pytanko....

    Czy najnowszy Płacznik liczy składki na Fundusz Pracy i FGŚP?

    No i jeszcze jedno, nie liczy też składki na ubezpieczenie wypadkowe, tzn.
    liczy ale dopiero jak wpiszę w DRA ile ta składka wynosi (i muszę zapisywać
    dokument imienny później przechodzić do DRA, podać składkę w % i z powrotem
    do deklaracji imiennej i znowu przeliczać.... i zapisywać....i....chore to
    jest)

    Pozdrawiam
    Bartosz

  • 2. Data: 2004-01-27 03:25:30
    Temat: Re: Płatnik FP i FGŚP
    Od: "Bartosz Bajor" <bartosz@[_WYTNIJ_TO_]ipv.pl>

    No cóż późno już jest (a może wcześnie?) i dopiero teraz poczytałem helpa do
    platnika...

    Ten zafajdany program poprostu tego nie liczy i już :(
    Cóż mam jeszcze kalkulator... ja pie****** co za paranoja.

  • 3. Data: 2004-01-29 20:41:33
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    > Ten zafajdany program poprostu tego nie liczy i już :(
    > Cóż mam jeszcze kalkulator... ja pie****** co za paranoja.
    Zafajdany to on może i jest. Ale pomyśl troche. Skąd ma wziąść podstawę do
    funduszu pracy? Skąd ma wziąść %wypadkowego jeżeli go nie wpiszesz na dra?
    wpisz sobie w rejestrze płatników to ci bedzie przenosił (prawie zawsze) na
    dra bez twojego udziało.

    --

    PawełJ

  • 4. Data: 2004-01-29 23:47:34
    Od: "Bartosz Bajor" <bartosz@[_WYTNIJ_TO_]ipv.pl>

    Użytkownik "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bvbr6b$iln$1@news.onet.pl...
> [...]
    > wpisz sobie w rejestrze płatników to ci bedzie przenosił (prawie zawsze)

    No tak szukałem tego miejsca gdzie to by można wpisywać no i nie znalazłem,
    a jednak jest, za długo przy płatniku siedziałem i już przestałem myśleć
    logiczne :)

  • 5. Data: 2004-01-30 16:45:31
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

> [...]
    > logiczne :)
    >
    > Tak na marginesie to sam napisałeś że "prawie zawsze" :)))

    Bo właśnie znalazłem taki ciekway błąd w płatniku. Raz na dra jest wypadkowe
    1.73 a raz 1.93. i nikt tego nie zmienia bo to "siedzi w rejestrze".
    Napisałem też że jest on zafajdany. Bo jest :-)
    A wypadkowe wpisujesz w rejestrze płatników/ inne dane

    --
    PawełJ