  • Data: 2009-02-27 11:37:27
    Temat: Pit 38 a ulga prorodzinna
    Od: "Grzes" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam pytanie dotyczące rozliczenia pit 38 i możliwości
    wykorzystania ulgi prorodzinnej.

    Wg prawa odliczenia na dziecko m.in. nie można wykorzystać,
    jeśli osiągnęły tylko przychód z gry na giełdzie, lecz można
    wykorzystać to odliczenie, jeśli inne niż wymienione dochody.

    Sytacja jest taka: osiągane są dochody z tytułu umowy o pracę,
    oraz właśnie gry na giełdzie.
    Chcę też wykorzystać przysługującą ulgę prorodzinną.

    Mam pytanie czy w takim przypadku należy składać 2 pity?
    Pit-36 (tu odliczam ulgę) i pit-38.

    Pozdrawiam
    Grzegorz