  • 1. Data: 2005-04-14 16:10:59
    Temat: Pilne miejsce zamieszkania, a wykonywania działalności??
    Od: kesser <k...@g...pl>

    Witam
    Potrzebuje pilnie informacji. Mam od roku nieaktywną DG. Osoba fizyczna
    prowadząca działalność. Teraz, jako miejsce zamieszkania przedsiębiorcy
    jest: Jan Kowalski Warszawa itd., a jako miejsce wykonywania
    działalności Lublin .... Teraz potrzebuję zrobić transakcje
    kupna-sprzedaży (faktura VAT) na tej DG. Czy mogę zrobić pieczątkę
    na adres zamieszkania i z takim adresem wystawić fakturę??
    Czy jest jakiś okres na zgłoszenie zmiany wykonywania
    działalności po transakcji??
    Druga sprawa to jeśli transakcja dotyczy czegoś co nie jest ujęte we
    wpisie do ewidencji to czy mogę ją sfinalizować i zgłosić zmiany w
    urzędzie.
    Czy muszę najpierw zrobić te wszystkie aktualizacje, czy mogę to zrobić
    powiedzmy w ciągu tygodnia od wystawienia faktury??