  • Data: 2007-04-08 15:06:39
    Temat: Pierwsze ZUS DRA, a miejsce złożenia deklaracji
    Od: Piotr Lewandowski <l...@a...cz> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W ubiegłym miesiącu założyłem w Warszawie jednoosobową działalność
    gospodarczą. Zarejestrowałem się, nie zatrudniam nikogo, korzystam
    z możliwości płacenia ulgowych składek (,,pierwszą działalność'').

    Zbliża się 10 kwietnia, więc trzeba pomyśleć o pierwszej deklaracji DRA.
    I tu zaczyna się mały problem. Pojechałem w rodzinne strony (prawie 300
    km od Warszawy) na święta i chciałem zostać nieco dłużej.

    Rodzi się więc pytanie -- czy swoją deklarację DRA mogę złożyć tutaj,
    czy muszę we wtorek pojawić w Warszawie i złożyć to we właściwym
    terytorialnie dla mnie oddziale ZUS?

    Chętnie zapytałbym się w ZUS-ie osobiście, ale pierwszy dzień po
    świętach to właśnie 10. kwietnia, więc już za późno. :-)

    --
    Piotr Lewandowski