  • 1. Data: 2005-03-30 17:34:33
    Temat: POMOCY Rachmistrz (windows i drukarka Canon i550
    Od: "news.tpi.pl" <julimex(spam)@julimex.com.pl>

    Witam i bardzo proszę o pomoc,

    Zmieniłem drukarkę, a to diabelstwo (Canon i550) nie chce wydrukować
    zestawień wielostronicowych.
    Drukuje tylko lewą stronę widoczną na podglądzie wydruku.
    Pomoc Insertu jest tylko dla zarejestrowanych, a ja dopiero wysłałem kartę
    rejestracyjną.
    Próbowałem różnych sterowników drukarki i wszelkich ustawień wydruków.

    Poproszę o pomoc bo czas nagli.

    Pozdrawiam: Jarek

  • 2. Data: 2005-03-31 07:32:05
    Od: "Ireneusz Makowski" <imaks'delete'@plusnet.pl>

    Użytkownik "news.tpi.pl" <julimex(spam)@julimex.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Drukuje tylko lewą stronę widoczną na podglądzie wydruku.
    > Pomoc Insertu jest tylko dla zarejestrowanych, a ja dopiero wysłałem kartę

    (Zakladam, ze mowa o Rachmistrzu GT, a karte wyslales poczta.)
    Otoz papierowa karta rejestracyjna nie jest jedynym sposobem rejestracji
    programu. W menu Pomoc->Licencje znajdziesz sposob na blyskawiczna
    rejestracje elektroniczna. Mozesz tez sprobowac tez przez telefon.

    Pozdro,

    Irek Makowski