  • 1. Data: 2004-04-20 08:13:02
    Temat: POMOCY - Chcę zapłacić podatek ale jak.
    Od: r...@o...pl

    Cześć
    Mam pytanko. Dorabiam (w 2003 roku) jako muzyk na weselach oczywiście bez żadej
    działlności ani potwierdzenia zarobionych kwot.
    Czy mogę rozliczyc te dochody w zeznaniu rocznym i w jaki sposób.
    Potrzebuję uwiarygodnić swoją zdolność kredytową.
    Jak rozgryść ten problem

    Podrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2004-04-20 11:01:23
    Temat: Re: POMOCY - Chcę zapłacić podatek ale jak.
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    <r...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > Czy mogę rozliczyc te dochody w zeznaniu rocznym i w jaki sposób.
    > Potrzebuję uwiarygodnić swoją zdolność kredytową.

    szukasz sobie kłopotów.
    zdecydowanie ci to odradzam.