  • Data: 2006-09-21 10:47:44
    Temat: PKWIU - problemik mały
    Od: "LEHKO" <lehko@WYWAL_TO_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Sprzedaję na fakturę komputery dla szkoły, lecz wszystkie części na fakturze
    są wyszczególnione czyli dysk twardy szt. x cena xxx. Stawka VAT jest
    mniejsza niż 22% dlatego muszę wpisać PKWIU znalazłem coś takiego

    30 MASZYNY BIUROWE I KOMPUTERY

    ale znowu

    30.02.17 Komputery oraz ich części i akcesoria

    no i na koniec

    30.02.17-57.00 napędy dysków twardych i dyskietek

    Moje pytanie jest takie czy moge przy każdej pozycji wpisać 30 czy musze
    dogrzebać się do każdego urządzenia czyli dla dysków inny kod dla procesorów
    inny itd.

    Z góry dziękuję za podpowiedzi