    From: "Grzes" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: PKD a Allegro
    Date: Thu, 22 Dec 2005 11:39:57 +0100

    fut: alt.pl.allegro

    Witam,

    Krótkie pytanie do tych co mają DG i działają na allegro.
    Jaki maci symbol wpisany jako dominująca działalność:

    52.61.Z
    Podklasa ta obejmuje:
    sprzedaż detaliczną dowolnych towarów wysyłanych do zamawiającego na
    podstawie wyboru dokonanego w oparciu o katalogi, ogłoszenia, modele lub
    inne środki reklamy, zamawianych za pośrednictwem poczty itp., sprzedaż
    bezpośrednią prowadzoną przez telewizję, radio, telefon i Internet.

    czy
    52.63.B Sprzedaż detaliczna pozostała prowadzona poza siecią sklepową,
    gdzie indziej niesklasyfikowana
    Podklasa ta obejmuje:
    sprzedaż detaliczną dowolnych towarów w dowolny sposób, gdzie indziej
    niesklasyfikowaną; z automatów sprzedających, z samochodu itp., działalność
    domów aukcyjnych zajmujących się sprzedażą detaliczną, także aukcje
    internetowe.

    Ogólnie mam wpisane te dwie, lecz dominującą to 52.61.Z

    Sam już nie wiem czy to ok czy powinna być dominująca 52.63.B

    Raz mówią tak raz innaczej, jak się trafi.
    Generalnie jak macie, czy zmieniać coś, czy zostawić tą, która teraz mam.

    pozdr
    Grzegorz