  • 1. Data: 2007-03-09 18:29:22
    Temat: PIT8 - problem
    Od: "Ksieciuniu6" <k...@g...pl>

    Witam

    Dostałem dziś PIT8 z mojego Domu Maklerskiego (PKO BP S.A) i po przyjrzeniu
    mu się uważniej stwierdzałem, że wszystkie kwoty na nim są podwojone
    (prowizja tylko była prawidłowo). Tranzakcje miałem jedną z rachunku
    rejestrowego - nie wiem czy to dotyczy również rachunków inwestycyjnych.
    Oczywiście dzwonie do nich i tu zaczynają się schody w jednym miejscu
    poinformowano mnie, że jeśli dokonałem transakcji na początku listopada
    2006r. to PIT-y są podwojone i o tym wiedzą i będą do końca marca wysyłali
    prawidłowy PIT8, w drugi miejscu nic nie wiedzą a w centrali twierdzą, że do
    końca tygodnia będą już wysyłali poprawione PIT-y. W związku z tym mam
    pytanko:

    - w jaki sposób można na nich wpłynąć żeby mi dostarczyli tego PIT-a jak
    najszybciej?
    (urząd skarbowy mi coś w tym pomoże ?)

    - do kiedy oni mają obowiązek dostarczyć PIT-a ? (czy po prostu mogą wysłać
    PIT-a i są czyści)

    Pozdrawiam

    ksieciuniu6

    P.S.

    Przyjrzyjcie się uważnies swoim PIT8 zwłaszcza z tego bnaku bo jak widać
    lecą sobie w kulki.