  • 1. Data: 2011-01-11 11:53:56
    Temat: PIT11 mailem
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Były plany umożliwienia wysyłki PIT11 pracownikom e-mailem (za ich
    zgodą). Czy coś z tego wyszło? Nie mogę znaleźć.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 2. Data: 2011-01-11 20:28:19
    Temat: Re: PIT11 mailem
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    A potwierdonko?
    Epuap miał być od takich rzeczy, ale coś długo "sie robi"
    CEzarys

  • 3. Data: 2011-01-12 10:22:20
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    > Były plany umożliwienia wysyłki PIT11 pracownikom e-mailem (za ich
    > zgodą). Czy coś z tego wyszło? Nie mogę znaleźć.

    http://www.taxfin.pl/orzecznictwo,211,PIT_mozna_prze
    kazac_pracownikowi_emailem_-_wyrok_WSA_w_Poznaniu_z_
    dnia_22_pazdziernika_2010_r_sygn_akt_I_SA_Po_486_10.
    html

  • 4. Data: 2011-01-17 21:32:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maddy,

    > Były plany umożliwienia wysyłki PIT11 pracownikom e-mailem (za ich
    > zgodą). Czy coś z tego wyszło? Nie mogę znaleźć.

    Co z Ciebie za kadrowa, że tego nie wiesz? ;P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2011-01-18 07:08:29
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > Co z Ciebie za kadrowa, że tego nie wiesz? ;P

    Nie jestem kadrową. Nigdy nie byłam kadrową. Czasem zajmowałam się i
    zajmuję płacami, jak muszę, stąd jeżeli jakaś kadrowa nie wie czegoś z
    tej dziedziny, co ja wiem doskonale, to d... nie kadrowa.
    W druga stronę to nie działa.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 6. Data: 2011-01-31 00:50:38
    Od: "inna199" <weronika_kolberg@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Tak już można wysyłac pita 11 mailem zobacz tutaj
    http://www.e-pity.pl/pit-11/bezplatny-program-2010/i
    ndex.php