    From: "kleik" <k...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: PIT i odsetki od kredytu mieszkaniowego
    Date: Tue, 20 Apr 2004 08:59:43 +0200
    Sender: k...@f...onet.pl@213.241.2.30

    WItajcie!
    mam problem, otoz obliczajac PIT, odrkrylem, ze mozna odliczyc sobie odsetki
    poniesione od kredytu mieszkaniowego. Przeczytalem art 26b, i mam
    nastepujaca watpliwosc, otoz kupliem mieszkanie nowe, ale po wniknieciu w
    historie calej budowy okazalo sie, ze inwestor budowal ten blok jako osoba
    prywatna a nie firma. I teraz co zrobic odliczyc to czy nie? Moze
    nieprecyzyjnie opisalem problem, wic jakby co moge pozniej podac wiecej
    informacji. Pozdrawim
    pk