  • Data: 2002-08-19 08:31:26
    Temat: PIT-5 i ZUS
    Od: "Viabart" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam kilka pytań dotyczących rozliczeń z US i ZUSem. Pewnie temat był juz
    poruszany ale w archiwum nie mogłem sie doszukać odpowiedzi.

    1. Czy w PIT-5 odliczamy ZUS w miesiącu którego dotyczy ZUS DRA czy w
    miesiącu kiedy faktycznie wpłacamy składkę? Co jeśli mam zaległości w
    składkach do ZUS (np. zdrowotne) i w danym miesiącu wpłacam składkę bieżącą
    plus np. za trzy zaległe misiące?
    2. Czy ZUS przesyła do US informacje o wpłacanych przez podatnika składkach?

    Pozdrawiam,
    Bartek