  • 1. Data: 2004-03-16 17:09:00
    Temat: PIT 5 czy już składać ?
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl>

    Wychodzi mi dochód od początku roku powyżej 2790 zł ale po odjęciu składek
    wpłaconych na ubezpieczenia społeczne jest mniej niż 2790 i podatek wychodzi
    0. Czy należy już złożyć PIT 5, czy jeszcze nie ?

    Z.K.

  • 2. Data: 2004-03-16 17:14:43
    Temat: Re: PIT 5 czy już składać ?
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wychodzi
    > 0. Czy należy już złożyć PIT 5, czy jeszcze nie ?

    IMHO nie...ale to temat rzeka ....

    Tomek

  • 3. Data: 2004-03-16 20:44:27
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    Zadzwon do urzedu właściwego dla Ciebie... Jedni mówia tak inni nie...

  • 4. Data: 2004-03-16 22:17:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Mar 2004, Tomek wrote:

> [...]
    >+ wychodzi
    >+ > 0. Czy należy już złożyć PIT 5, czy jeszcze nie ?

    IMHO też nie.

    >+ ale to temat rzeka ....

    Mi się wydaje że rzeka się zaczyna dopiero kiedy podatek "od dochodu"
    *wyjdzie*, a dopiero wskutek odliczeń *od podatku* (znaczy: ubezp.
    zdrowotnego :)) nie trzeba nic zapłacić :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 5. Data: 2004-03-16 22:48:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Mar 2004, Nicolka wrote:

    >+ Zadzwon do urzedu właściwego dla Ciebie... Jedni mówia tak inni nie...

    Ale on mówi o braku podatku *przed* odliczeniami podatku !
    Naprawdę ktoś wtedy chce PIT-u ?

    >+ Użytkownik "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl> [...]
    >+ > Wychodzi mi dochód od początku roku powyżej 2790 zł ale po odjęciu składek
    >+ > wpłaconych na ubezpieczenia społeczne jest mniej niż 2790 i podatek
    ^^^^^^^^^^^^^

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 6. Data: 2004-03-16 23:04:13
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@S...post.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...
    > IMHO też nie.
    > Mi się wydaje że rzeka się zaczyna dopiero kiedy podatek "od dochodu"
    > *wyjdzie*, a dopiero wskutek odliczeń *od podatku* (znaczy: ubezp.
    > zdrowotnego :)) nie trzeba nic zapłacić :)

    oj, znowy Maddy będzie musiała podawać link do skanu... :)))

    pozdr. Darek SP2BZW

    P.S. w obu przypadkach NIE !

  • 7. Data: 2004-03-17 00:02:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Mar 2004, Dariusz Stefan wrote:
    [...]
    >+ oj, znowy Maddy będzie musiała podawać link do skanu... :)))

    Och, zapatrywania jej urzędu oraz jej samej znamy :)

    >+ P.S. w obu przypadkach NIE !

    :)
    Ja tam wolałbym przezornie...literalnie... (choć przyznaję że
    bez sensu :>) Zdaje się iż tacy co podawali USy które CHCĄ
    deklaracji przy wykazanym podatku byli ? ;) (ja nie miałem
    okazji testować !)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 8. Data: 2004-03-17 00:12:23
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@S...post.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...
    > Ja tam wolałbym przezornie...literalnie... (choć przyznaję że
    > bez sensu :>) Zdaje się iż tacy co podawali USy które CHCĄ

    dobrze że piszesz "literalnie" bo jak ja czytam art.44
    to nic innego nie mogę się dopatrzyć :)
    (dlatego 2 razy NIE)

    pozdr. Darek SP2BZW

  • 9. Data: 2004-03-18 10:57:54
    Od: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl>

    W liście nadanym Wed, 17 Mar 2004 01:02:43 +0100 Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> pisze:

    > Zdaje się iż tacy co podawali USy które CHCĄ
    > deklaracji przy wykazanym podatku byli ? ;)

    Mnie wygonili z US w 2003 z PIT5 gdzie był podatek ale zjadały do składki
    zdrowotne.

    Pozdrawiam,
    PAD
    --