  • 1. Data: 2004-02-13 14:36:39
    Temat: PIT 2003. Ulga na kształcenie w szkołach wyższych.
    Od: Marcin Gajda <m...@k...zagrycha.pl>

    Witam!

    Szukałem w archiwum, ale bezskutecznie. Otóż nie mogę nigdzie doszukać
    się odpowiedzi na pytanie, czy wolno mi skorzystać z ulgi na kształcenie
    w szkole wyższej, publicznej, więc niepłatnej. Chciałbym jednak odliczyć
    sobie opłatę za powtarzanie roku na studiach. Czy może któryś z
    grupowiczów orientuje się, czy jest to możliwe?

    Z góry dzięki za odpowiedź,
    --
    Linux registered user #300108 _______