  • Data: 2006-01-04 19:43:38
    Temat: PIT-11 pracodawca nie chce wydac
    Od: "Izzza" <w...@u...konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W na koniec sierpnia przestałam pracowac w firmie A.
    We wrzesniu zaczelam prace w firmie B

    Dostalam swiadectwo pracy z firmy A ale do tej pory nie dostalam PIT-11.
    Co mam robic na koniec roku?
    Dostane PIT-11 z firmy B i mam sie rozliczyc tylko z tego PIT-a?
    Dzwonilam do mojego urzedu skarbowego i tam dowiedzialam sie ze rozliczyc
    sie to jest moj obowiazek, a ze nie mam PIT-a to juz moj problem.

    Co moge zrobic?