  • Data: 2002-05-23 20:02:01
    Temat: Oswiadczenie do U.S.
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    z prawem mam niewiele do czynienia totez prosze o wyrozumialosc a i moj list
    tez pewnie przydlugi.
    W marcu b.r. rodzice podarowali mi mieszkanie w budynku wielorodzinnym w
    centrum duzego miasta. Wycenilismy je na 50.000PLN. I Wczoraj dostalam pismo z
    U.S. o tresci:
    Na podstawie art. 272 Ordynacja podatkowa U.S. prosi o nadeslanie na pismie
    oswiadczenia o stanie technicznym, standardzie, roku budowy mieszkania
    polozonego w .... przy ul. ...... Dot. par. 4 i 6 aktu notarialnego.

    Art.4 aktu notarialnego mowi, ze wartosc mieszkania okreslono na kwote
    50.000zl, a art. 6, ze nie posiadam innego mieszkania, a w otrzymanym od
    rodzicow bede zamieszkiwac przez najblizsze 5 lat.
    W U.S. musla pewnie, ze jak mieszkanie w centrum to warte majatek, a to jest w
    budynku z 1901 roku stare i zniszczone ale jak im to wyjasnic raz a dobrze, by
    sobie odpuscili na przyszlosc? Moze jest w i-necie jakis formularz, ktory
    ulatwi mi napisanie takiego oswiadczenia.

    Dziekuje za pomoc,
    pozdrawiam,
    Ania