eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOpony zimowe, dzialalnosc gospodarcza i prywatny samochodOpony zimowe, dzialalnosc gospodarcza i prywatny samochod
  • Data: 2005-12-01 19:42:39
    Temat: Opony zimowe, dzialalnosc gospodarcza i prywatny samochod
    Od: "Tomasz" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Chcialbym uzyskac informacje w nastepujacej kwestii:
    Uzywam prywatnego samochodu osobowego docelow dzialalnosci gospodarczej
    (wyjazdy na spotkania sluzbowe). Prowadze ewidencje przebiegu pojazdu.

    W listopadzie zakupilem 4 nowe opony zimowe do mojego samochodu, przyokazji
    wzialem fakurke na firme (jest na niej nr rej. samochodu).

    Z ewidencji przebiegu pojazdu wynika, ze moge zaliczyc w koszty 1600 zl
    (stawka x km). Jednak faktur za paliwo mam na 700 zl. Moje pytanie jest
    nastepujace: Czy moge zaliczyc w koszty zakup 4 nowych opon zimowych, do
    wysokosci wynikajacej z ewidencji przebiegu pojazdu (czyli 900 zl) ??
    A jak ma sie sprawa z przegladem technicznym pojazdu - czy rowniez mozna
    wliczyc go w koszty?

    Pozdr,
    Tomasz