  • 1. Data: 2012-11-27 13:37:52
    Temat: Opodatkowanie odszkodowania z polisy
    Od: Rostov <r...@o...pl>

    Sprawa dotyczy kontynuowanego grupowego ubezpieczenia pracowniczego
    typu P Plus w PZU.
    Współmałżonkowie posiadający polisy z tego ubezpieczenia wystąpili o
    odszkodowanie z tytułu śmierci rodzica jednego z nich.
    Czy otrzymane w ten sposób odszkodowanie podlega opodatkowaniu?

  • 2. Data: 2012-11-27 17:58:38
    Temat: Re: Opodatkowanie odszkodowania z polisy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rostov wrote:
> [...]
    > odszkodowanie z tytułu śmierci rodzica jednego z nich.
    > Czy otrzymane w ten sposób odszkodowanie podlega opodatkowaniu?

    jak pamietam to ja nic nie płaciłem, wiec raczej nie.

  • 3. Data: 2012-11-28 19:05:08
    Od: "poszukiwacz" <o...@g...com>

    Użytkownik "Rostov" napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Odszkodowanie od PZU nie podlega opodatkowaniu
    ani nie wchodzi do masy spadkowej zmarłego.

  • 4. Data: 2012-11-28 21:45:06
    Od: "Garg07." <g...@i...pl>

    Jakiekolwiek odszkodowanie czy OC czy NNW czy nawet odszkodowanie za
    bezprawne zwolnienie z pracy obowiązkowi podatkowemu nie podlega.

  • 5. Data: 2012-11-28 22:19:37
    Od: <6...@4...221937.invalid> (Tom N)

    Garg07. w

    > Jakiekolwiek odszkodowanie czy OC [...] obowiązkowi podatkowemu nie podlega.

    Owszem niektóre odszkodowania podlegają jako dochód, czasem nawet na wprost
    (brak dobrowolnego ubezpieczenia i kosztów nie ma wtedy).

    Nie lataj kwantyfikatorami ;P

    --
    'Tom N'