    From: "FFS" <F...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Opłata za VAT-R (Warszawa Ursynów)
    Date: Sun, 28 Sep 2008 13:18:06 +0200

    Witam.
    Dostałem mętliku podatkowego:( Gdzie wpłaca się opłatę skarbową za VAT-R
    (170 zł) gdy siedziba firmy to Warszawa Ursynów?
    Ponoć mam wpłacić opłatę na konto gminy Mokotów, bo US Ursynów leży na
    terytorium Mokotowa. Na stronach Ursynowa jest konto do opłaty skarbowej
    inne, ursynowskie.

    To gdzie mam wpłacić te pieniądze? Na konto Mokotowa czy Ursynowa?
    Mam już dość, początek i już szum informacyjny:(

    Dzięki za pomoc!