  • 1. Data: 2009-08-25 19:38:50
    Temat: Odziez motocyklowa jako KUP
    Od: berni <b...@p...fm>

    Witam,

    trochę pogooglalem i przejrzałem archiwum ale nie mogę znaleźć nic
    konkretnego na ten temat.
    Czy odzież motocyklową można bez problemu wrzucić w koszty przy
    prowadzeniu DG (KPIR + platnik VAT) ?
    Zalozenie jest takie ze motocykl jest wykorzystywany jako pojazd
    sluzbowy - do dojazdu do klienta itp (a nie jako pojazd stricte do
    wykonywania DG jak np. kurier)

    Znalazlem zarowno opinie ze jest to normalna odziez BHP i mozna ja
    swobodnie wrzucac w koszty oraz przeciwna - ze sluzy ona jedynie
    poprawie bezpieczenstwa i nie mozna jej w koszty wrzucic ...

    dzieki i pozdrawiam
    Berni

  • 2. Data: 2009-08-27 09:15:19
    Temat: Re: Odziez motocyklowa jako KUP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Aug 2009, berni wrote:

    > Znalazlem zarowno opinie ze jest to normalna odziez BHP i mozna ja swobodnie
    > wrzucac w koszty oraz przeciwna - ze sluzy ona jedynie poprawie
    > bezpieczenstwa i nie mozna jej w koszty wrzucic ...

    Czekaj waść. A do czego służy odzież *BHP*?
    (idzie mi o to, że to co przedstawiłeś, to w żadnym wypadku nie jest
    kryterium podziału - może myślałeś o czym innym, czego nie sposób
    wydłubać z treści).

    pzdr, Gotfryd