  • Data: 2003-02-28 11:30:54
    Temat: Odszkodowanie z OC a amortyzacja auta ;)
    Od: Przemax <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc

    Nowy jestem wiec mowie dzien dobry :)

    Moze powiecie mi jak to jest

    Mam autko "ciezarowe" na firme, stukneli mnie, PZU placi z OC sprawcy.
    Wiadomo: odszkodowanie to przychod, remont to koszty, jak pare zl zostanie
    to podlega pod podatek dochodowy :(

    ALE

    po przeczytaniu ustawy o PD (nie udalo mi sie jej zrozumiec :) ) juz sam nie
    wiem: czy sume poniesionych kosztow mam pomniejszyc o dotychczasowa
    amortyzacje? Tzn jak auto zamortyzowane w 50 % to zaliczam w koszty pol
    faktury?

    Ze znajomych specow nikt nie wie, wiec moze tu...

    Acha - FAQ i archiwum juz przestudiowalem, podobnego tematu nie znalazlem.

    Przemax czyli
    Przemyslaw Zylinski