  • 1. Data: 2007-04-12 06:22:35
    Temat: Odsetki - karne czy zwykłe?
    Od: d...@o...pl

    Witam,

    US wydał mi dwa lata temu błedną decyzję. IS podtrzymała jadnak WSA
    przychylił się do mojej interpretacji, unieważnił decyzje i US i IS.
    Nakazął ponowne ropatrzenie sprawy i w efekcie w końcu po dwóch latach
    US wydał decyzje taka jaka powinien.

    Po dwóch latach zwrócił mi również wpłacone pieniądze tytułem podatku
    od spadku. Dodatkowo IS zwróciła koszty postepowania przed WSA.
    W trakcie załatwiania spraw zapytałem się w swoim US o odsetki za
    okres bezprawnego przetrzymywania moich pieniędzy przez US. Zostałem
    wyśmiany i skierowany na drzewo...

    A że nie daję się tak łatwo to poszło pismo o naliczenie i wypłatę
    odsetek. Nie jestem jednak w stanie znaleść odpowiedniej wysokości
    tych odsetek. Z tego co rozmawiałem z doradcą podatkowym /nie wiem na
    ile mu ufac bo to dość luźna rozmowa/ to należa się odsetki karne
    czyli 2x odsetki podatkowe. Z tego co mi sms przed chwila napisał, to
    wychodzi, że kochany US odsetki wpłacił mi na konto ale mniej więcej
    wychodzi mi, że to odsetki zwykłe przyszły.

    Najgorsze, że nie moge nigdzie /Google, Lexpolonica/ znaleść gdzie,
    kto i jak może stosowac odsetki karne.

    czy któryś z Was jest w stanie mi coś więcej powiedzieć? Może jakąś
    podstawę podac?

    Pozdrawiam
    Krzysiek