    From: "m" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odp: firma jednoosobowa
    Date: Fri, 3 Oct 2003 09:34:56 +0200

    dziękuję,
    a co to jest karta podatkowa? czy łatwiej się ją prowadzi niż księga PiR? bo
    może to wybiorę -kosztów to może nawet nie będę miał żadnych a wpisy ze
    sprzedaży jeden na miesiąc. Płatnikiem VAT nie jestem, chociaż chyba jeśli coś
    kupuję od VATowca to mogę wnieść o zwrot VAT, tylko sam rachunku VAT nie
    wystawię kupującym?
    Czy mam posiadać jeszcze inne rejestry, środków trwałych itp.?