  • Data: 2002-10-09 05:50:00
    Temat: Odp: DG i zakup auta (czy leasing?) a VAT i kratka
    Od: "Krys" <g...@p...onnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeski chodzi o kuzyna to robi 3 mln obrotu miesiecznie przy
    kilkudziesiecioprocentowej marzy i zakup samochodu jest dla niego tym czym
    dla mnie zakup gazety. W kazdym razie po tym wypadku przez podpisaniem
    zawsze daje mi umowy do przeczytania.

    A jesli Wielki Magik uwaza, ze 25% nie jest "tak drogo" to chetnie mu
    pozycze.

    krys