eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdliczenie czynszu w DG jaki dokument jako potwierdzenie kosztu › Odliczenie czynszu w DG jaki dokument jako potwierdzenie kosztu
    From: l...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odliczenie czynszu w DG jaki dokument jako potwierdzenie kosztu
    Date: 16 Nov 2006 02:11:56 -0800

    Witam,

    Odliczam część czynszu za mieszkanie od działalności gospodarczej.

    W tej chwili po prostu robie to na podstawie przelewów które dokonuje
    z konta w mBanku.
    Jednak zastanawiam się czy nie jest na to potrzebny jakiś dodatkowy
    dokument od wspólnoty mieszkaniowej.
    Pani z administracji twierdzi, że oni żadnych rachunków nie
    wystawiają. Jedyną podstawą takiego odliczenia jest roczne
    sprawozdanie finansowe wspólnoty w której mam pewien procent i na tej
    właśnie podstawie mogę te koszty odliczyć.

    Czy to prawda?
    Czy są osoby które wliczają czynsz w KUP w DG i kolekcjonują jakies
    dokumenty które potwierdzają te właśnie koszty? Jesli tak to co za
    dokumenty dołączacie jako potwierdzenie czy tylko potwierdzenie
    przelewu czy może coś jeszcze?

    Leszekg