  • 1. Data: 2005-03-15 20:16:22
    Temat: Odliczenia w ramach ulgi remontowej.
    Od: "Darek" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    W roku 2004 roku zakupiłem nowe mieszkanie i wyposażyłem je. W związku z tym
    mam pytanie:
    Czy wydatki poniesione na poniższe pozycji można odliczyć od podatku:

    - szafy zabudowane
    - zabudowa zlewu
    - bateria zlewozmywakowa
    - zlewozmywak
    - okap kuchenny bez podłączenia do pionu wentylacyjnego
    - zmywarka do zabudowy
    - kuchnia eletryczna z płytą ceramiczną do zabudowy
    - materiały do instalacji komputerowej (połączenie 2 pokoi kablem komputerowym
    + gniazda)
    - umywalka + mocowanie
    - wanna + mocowanie + zestaw odpływowy
    - miska ustępowa z duofixem + deska sedesowa + mocowanie
    - zestaw baterii łazienkowych

    Z góry dziękuję za odpowiedź.